1.

Wybór pojazdu

Współpracę zaczynamy od zapoznania się z wytycznymi naszego klienta. Pierwszym krokiem jest dokonanie przez państwa wyboru samochodu, korzystając z wyszukiwarek pojazdów na portalach aukcyjnych (copart.com/ iaai.com/ impactauto.ca). Jesteśmy do państwa dyspozycji  i służymy pomocą podczas wyszukiwania.
Dodatkowo każdy samochód jest przez nas weryfikowany przy pomocy raportów CARFAX i AUTOCHECK.

Umowa i kaucja

Po wyborze samochodu i ustaleniu kwoty licytacji następuje podpisaniem umowy, która zabezpiecza klienta i nasza firmę. Kolejnym krokiem jest wpłacenie kaucji w wysokości 10% ustalonej kwoty. Kaucja zostaje zwrócona w przeciągu 2 dni roboczych w momencie, gdy wartość  licytacji przekroczy budżet klienta. Na państwa życzenie depozyt może zostać na poczet kolejnej licytacji.

2.

3.

Licytacja i płatność

Po wygranej przez nas aukcji klient dostaje informacje, że w przeciągu 48h  musi dokonać pełnej zapłaty za samochód. Jest to warunek konieczny, aby uniknąć dodatkowych opłat.

Import samochodu

Po dokonaniu i zaksięgowaniu przelewu, auto zostaje przewożone do naszej bazy kontenerowej w porcie (w tym momencie dokonywane są zdjęcia samochodu i przesyłane do naszego klienta) i drogą morską importowane do Bremerhaven. Lokalizacja kontenera jest na bieżąco monitorowana.

4.

5.

Odprawa celna

Po dotarciu do portu docelowego klient otrzymuje od nas zdjęcia auta, po wyładowaniu go z kontenera. Wtedy też w imieniu klienta organizujemy opłaty celno-skarbowe. Po zakończeniu procedury clenia klient płaci należności bezpośrednio do agencji celnej.

Transport do Polski

Samochód zostaję dostarczony pod wskazany adres przez klienta.

6.

7.

Prowizja

Po odbiorze auta, klient uiszcza opłatę za naszą usługę, po zaksięgowaniu zostaje wysłany komplet dokumentów. Na życzenie klienta możemy pomóc w tłumaczeniu dokumentów.